Tworzenie modeli biznesowych
Warsztat zainspirowany metodą stworzoną przez A. Osterwalder i Y. Pigneur. Model biznesowy definiuje wartości, które firma dostarcza swoim klientom. Określa, jak te wartości są realizowane i w jaki sposób firma czerpie z nich zyski. Jest fundamentem każdej strategii biznesowej. Na warsztacie określisz 9 kluczowych elementów prowadzących do rozwoju Twojej firmy, do których autorzy zaliczają:
• Segmenty klientów (Customers)
• Propozycja wartości (Value Proposition)
• Kanały (Channels)
• Relacje z klientami (Customer Relationship)
• Strumienie przychodów (Revenue)
• Kluczowe zasoby (Key Activities)
• Kluczowe działania (Key Activities)
• Kluczowi partnerzy (Key Partners)
• Struktura kosztów (Costs)
Niskobudżetowa promocja firmy
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób odpowiedzialnych za rozwój strategii marketingowych w sektorze MŚP.
Główne założenia programowe:
• Fundamenty skutecznej strategii biznesowej
• Metody i narzędzia marketingu niskobudżetowego
• Analiza potencjału firmy
• Rozwój marki
• Wykorzystanie możliwości nowych technologii
• Oryginalne akcje marketingowe
• Gdzie i jak najlepiej się reklamować