Zarządzanie doświadczeniem klienta (CEM) – nowość!!!
Obsługa klienta to ogromna ilość interakcji na wielu poziomach. Zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Expierence Managment) to pozytywne oddziaływanie na etapie formułowania się oczekiwań, kontaktów przedsprzedażowych, konsumpcji usługi oraz ewaluacji oczekiwań. Szkolenie zagwarantuje Tobie zestaw skutecznych rozwiązań, zwiększających satysfakcję klienta na wszystkich szczeblach obsługi, z uwzględnieniem tzw. punktów styku (reklama, komunikacja bezpośrednia, telefoniczna, internetowa, mobilna) oraz zapewni osiągnięcie Efektu WOW. Naprawdę warto!
Psychologia klienta – nowość!!!
Czy chciałbyś poznać mechanizmy decydujące o dokonaniu zakupu i wykorzystać pozyskaną wiedzę w praktyce? Jeśli zajmujesz się sprzedażą i odpowiedziałeś „tak”, to zapraszamy w podróż eksplorującą umysły klientów! Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się czym jest neuromarketing, jak przebiega proces zakupowy, czy marka produktu rzeczywiście ma znaczenie, czy klienci zawsze podejmują racjonalne decyzje, jak wykorzystać siłę marketingu szeptanego oraz kto i dlaczego zostaje obdarowany lojalnością i rekomendacjami klienta.
Standard obsługi klienta
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich osób zajmujących się profesjonalną obsługą klienta. Dzięki uczestnictwu w szkoleniu dowiesz się czym jest taktyka 6 biegów w obsłudze klienta, co opisuję efekt halo i dlaczego warto doskonalić umiejętności autoprezentacyjne. Poznasz typy klientów, będziesz potrafił zdiagnozować ich oczekiwania oraz zaprezentować skuteczne rozwiązania. Jednocześnie zapoznasz się ze specyfiką obsługi klienta reklamacyjnego i roszczeniowego, bazując na doświadczeniach firm, gwarantujących najwyższą satysfakcję z usług.
Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczny kontakt z klientem jest fundamentalnym elementem budowania wizerunku profesjonalnej firmy. Na szkoleniu znajdziesz wskazówki dotyczące budowania pozytywnych relacji przez telefon, kierowania przebiegiem rozmowy, osiągania zamierzonych celów, posługiwania się głosem i intonacją dla uzyskania najlepszego efektu, aktywnego słuchania i przejmowania inicjatywy, reakcji na skargi i reklamacje oraz prowadzenia rozmów z dłużnikami w oparciu o zasady tzw. miękkiej windykacji.
Budowanie pozytywnych relacji z klientem
Pozyskanie i zatrzymanie najbardziej wartościowych klientów, to główny cel każdej rozwijającej się firmy. Na szkoleniu dokonasz segmentacji kluczowych klientów, poznasz czynniki psychologiczne pomocne w kształtowaniu lojalności klienta, poznasz 4 poziomy budowania partnerskich relacji z klientem, dowiesz się czym jest orientacja na potrzeby klientów oraz jak przewyższać ich oczekiwania. Jednocześnie zdefiniujesz czym jest pułapka reaktancji oraz stworzysz strategię pozyskania lojalności klienta przez cross – selling.
Obsługa trudnego klienta
Warsztat prezentujący sposoby poszukiwania rozwiązań w kontaktach z tzw. trudnymi klientami. Dzięki uczestnictwu w warsztatach dowiesz się jak reagować w trudnych sytuacjach i czy zawsze są one wynikiem zachowania klienta, poznasz koncepcję stanowisk-interesów oraz model Alberta Ellisa, określisz style ludzkiego zachowania w sytuacjach konfliktowych, weźmiesz udział w mini-treningu asertywności, dowiesz się dlaczego i jak rozwijać inteligencję emocjonalną, będziesz potrafił zastosować w praktyce technikę POPO i model 4 Kroków w reakcji na atak personalny oraz dokonasz analizy metod odbudowywania relacji z klientami.